Leerlingen zijn tijdens de les twee aan twee de fiets op gestapt met een kaart op zoek naar Stolpersteine in de stad. Of iedereen ook echt gezocht heeft? We weten het niet! Wel kregen we veel reacties. Een greep: (1) Die stenen mogen wel eens gepoetst worden. (2) Was wel zoeken zeg! (3) Sommige mensen lopen er gewoon overheen. (4) Als we vroegen of ze wisten wat die stenen betekenen, wisten de meesten het wel hoor! (5) Ja, maar die ene mevrouw was erg. Die wilde er niks van weten. (6) Ik vind dat de lagere scholen in de buurt struikelstenen moeten adopteren. (7) Liggen die stenen echt door heel Europa? (8) Mooi dat die stenen er liggen. Maar je moet het wel weten. Ik kom daar zoooo vaak, maar ik heb ze nooit eerder gezien.
Scholen →
Leerlingen zijn tijdens de les twee aan twee de fiets op gestapt met een kaart op zoek naar Stolpersteine in de stad. Of iedereen ook echt gezocht heeft? We weten het niet! Wel kregen we veel reacties. Een greep: (1) Die stenen mogen wel eens gepoetst worden. (2) Was wel zoeken zeg! (3) Sommige mensen lopen er gewoon overheen. (4) Als we vroegen of ze wisten wat die stenen betekenen, wisten de meesten het wel hoor! (5) Ja, maar die ene mevrouw was erg. Die wilde er niks van weten. (6) Ik vind dat de lagere scholen in de buurt struikelstenen moeten adopteren. (7) Liggen die stenen echt door heel Europa? (8) Mooi dat die stenen er liggen. Maar je moet het wel weten. Ik kom daar zoooo vaak, maar ik heb ze nooit eerder gezien.